Home > Interjeras, baldai > Populiariausi baldų prekiniai ženklai

Populiariausi baldų prekiniai ženklai

Lietuviška baldų rinka smarkiai išaugo, todėl 10 geriausių baldų prekių ženklų, kurie 2022 m. pirmauja pramonėje, uždirba išskirtinį pelną. Pasaulinė baldų rinkos dalis iki 2024 m. sieks 472,30 mlrd. Eurų, tikimasi, kad CAGR iki 2024 m. augs 5,2 %. Didžiausias veiksnys, skatinantis rinkos augimą, yra dėl didelės jaunosios kartos paklausos, kuriai vadovauja geriausi baldų prekės ženklai pasaulyje, tokie kaip IKEA ar Kartell ir Lietuvoje tokie kaip Šilo baldai, Gintaro baldai ar Magrės baldai, žinoma ir daugelis kitų.

Didėjantis internetinių mažmeninės prekybos parduotuvių populiarumas, skatinantis rinkos augimą Lietuvoje, yra dar vienas veiksnys, labai prisidedantis prie baldų rinkos augimo. Toje rinkoje ir toliau dominuoja auganti buitinių baldų paklausa ir tai žino geriausi baldų prekės ženklai. Geriausi baldų prekių ženklai pasaulyje patenkina vartotojų ir rinkos paklausą su daugiafunkciniais baldais, apimančiais įvairias funkcijas, tokias kaip maksimali saugykla, stilingas dizainas ir novatoriškas erdvę taupantis dizainas, skatinantis baldų rinkos augimą.

Lietuviški prekių ženklai labai dominuoja gaminant rankų darbo baldus. Tačiau kas yra svarbiausia, norint išlikti tarp geriausių? Labai svarbi yra prekės ženklo apsauga, kuri turi būti saugoma laikantis įstatymų. Taip pat prekės ženklo kūrimas, kuris daro jus išskirtiniu ir įsimintinu. Prekės ženklo vertė yra vienas iš pagrindinių rodiklių, nusakantis apie kokybę ir jūsų reputaciją. Tad prekės ženklo vertės kūrimas yra labai svarbu. Prekės ženklo valdymas yra daugiau nei jūsų parduodami produktai ar paslaugos. Tai yra tai, ką jūs atstovaujate – atminkite, kad jūsų įmonės logotipas, produktai, svetainė ar rinkodaros kampanijos laikui bėgant gali keistis, tačiau prekės ženklo vertė visada turi išlikti tokia pati.

Vartotojai nuolatos siekia užmegzti emocinius ryšius su prekių ženklais, todėl svarbu, kad įmonės pasiūlytų vartotojams kažką, su kuo jie galėtų susieti. Tai ne tik patraukli svetainė ar gražus logotipas. Nors išoriniai prekės ženklo elementai, pvz., jūsų vardas ir balsas, gali padėti sukurti prekės ženklo žinomumą, būtent jūsų prekės ženklo vertė užtikrins tikrą įsitraukimą ir padės sukurti stiprius ryšius su tiksline auditorija. Prekės ženklo vertė yra „suvokiama vertė“ ir tai, kaip dažnai žmonės pasirenka vieną prekės ženklą, o ne alternatyvas. Prekės ženklo vertė yra svarbi, nes kai žmonės suvokia, kad prekės ženklas yra skirtingas ir atitinka jų asmenines vertybes, tai yra tikrai galingas konkurencinis pranašumas. Daugiau informacijos: http://www.manomarketingas.lt/category/komunikacijos/prekiu-zenklai/.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *