Home > Statybos technika, įrankiai > Statybinių prekių pardavimų didinimas

Statybinių prekių pardavimų didinimas

procesu valdymo modelis

Atsigaunant nekilnojamojo turto rinkai ir įsibėgėjus statyboms, puiki galimybė didinti statybinių medžiagų pardavimus. Vienas iš pardavimų didinimo galimybių – investicija į plėtrą, tačiau ir tai negali užtikrinti sėkmės.

 

Ar pasirinkus investicijas į plėtrą, ar tęsiant pardavimus esamu principu, būtina apsirašyti procesų valdymo modelį.

 

Procesas – tai veiksmų seka, kai yra uždaviniai ir žinomi tikslūs siekiami proceso rezultatai. Taigi didinant statybinių prekių pardavimus, rekomenduojama apsibrėžti įmonėje vykstančių procesų valdymo modelį. Tai yra, išsiaiškinti kiekvieno atskiro proceso pradžią ir pabaigą. Vieno proceso pabaiga gali būti kito proceso pradžia, reikia aiškiai apibrėžti šią ribą. Kiekvienam procesui būtina priskirti savininką, kuris atsakingas už tos dalies atlikimą nuo pradžios iki pabaigos ir perdavimą į kitą etapą. Tik tokiu būdu yra galimybė išvengti klaidų, operacijų atlikimo ne iki siekiamo rezultato galo, proceso dalies, kai už ją jau niekas neatsakingas arba neaišku kas atsakingas.

 

Taigi, tiksliai parinktas procesų valdymo modelis, suskirstys pardavimo procesus į atskiras dalis, kuriose kiekvienas proceso savininkas, sieks jam iškeltų rezultatų, siekiant bendrų įmonės tikslų – didesnių pardavimų. Įmonės pardavimus įtakoja kaina, reklama, akcijos, nuolaidos, įmonės įvaizdis. Kad proceso savininkas galėtų valdyti ir tinkamai siekti jam priskirtas užduotis, remiantis procesų valdymo modeliu, jam būtina suteikti reikiamus įrankius, priemones ir galbūt įgaliojimus.

 

Kitas etapas efektyvi klientų valdymo sistema. Stebėti kliento elgseną, kokios prekės nuolatiniame jo krepšelyje, tikėtina, kad jis jas pirks pastoviai, tinkamai komunikuoti su klientu, leisti jam pasijausti svarbiam, suteikti išskirtinį dėmesį, pasiūlyti specialiai jam pritaikytas nuolaidas ir akcijas, tuo pačių nepamišti pasiūlyti vieną ar kelias naujas, jam ne būdingas, bet su nuolatinėmis jo įsigyjamomis prekėmis susijusias, prekes.

 

Taigi siekiant statybinių prekių pardavimų didinimo būtina numatyti procesų valdymo modelį ir klientų valdymo sistemą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *