Elektroninė prekyba pastaruoju laiku pasiekė neregėtas aukštumas. Vis daugiau verslų perkelia savo veiklą į internetą, o klientai perka ten viską, nuo maisto iki stambios buitinės technikos. Tačiau vien elektroninės parduotuvės sukūrimas nereiškia verslo sėkmę ir dauguma kompanijų susiduria su daugybe iššūkių, ypač kai prekės, kuriomis jos prekiauja nėra įprasta pirkti virtualioje erdvėje. Prie tokių verslo sričių drąsiai galima priskirti statybines prekes. Juk daugelis esame pratę šias prekes įsigyti įprastose parduotuvėse, siūlančiose daugybe prekių skirtų statyboms ir remontui. Žinoma dauguma šių iššūkių yra būdingi ir kitiems elektroninę prekybą vystančių verslų.
Vienas iš esminių dalykų, kuriuos reikia išspręsti pradedant elektroninę prekybą – tinkamos technologijos. Kalba eina ne vien tik apie internetinės parduotuvės valdymą, tačiau ir apie kitus verslo procesus: darbas su klientais, tiekėjais, sandėliai ir pan. Tinkamai parinkta verslo valdymo sistema, gali padėti efektyvinti veiklą ir pagreitinti daugybę procesų. Apie tinkamiausius įrankius galima sužinoti šioje nuorodoje https://www.terraproject.lt/.
Nemaža dalis iššūkių yra susijusi su darbu su klientais. Čia labai padės tinkama klientų valdymo sistema, kurios pagalba bus gerokai lengviau rinkti, stebėti ir analizuoti pirkėjų elgesio ypatumus. Žmonės apsipirkę elektroninėje parduotuvėje dar netampa pastoviu klientu. Tam reikia gerai suprasti jo poreikius ir įsitikinti, kad jis sugrįš. Pastovus darbas su potencialiais užsakovais ir galimybė pasiūlyti jiems tai ko jie nori yra labai svarbūs elektroninę prekybą vystančių kompanijų veiklai. Ne ką mažiau svarbu yra ir išlaikyti klientus. Tam, kompanijoms tenka kurti specialias taktikas, leidžiančias užsakovams kurti aktualius pasiūlymus. Suprantama, kad joks verslas neapsieina be stiprio komandos. Tad siekiant gerų rezultatų yra svarbu atrinkti patikimus ir gerus darbuotojus, kurie leis siekti aukščiausių rezultatų.