Daugybė įvairiausių krovinių kasdien ir net po kelis kartus iškeliauja keltais Skandinavijos šalių kryptimis. Ne paslaptis, kad taip pat ir daugybė mūsų gaminamos produkcijos, skirtos statyboms, pasiekia tuos kraštus. Kaip žinia, tokie ganėtinai sunkūs ir dideli kroviniai, kaip mediena, metalo konstrukcijos, reikalauja ypatingo transporto. Be to, didelių kiekių sausumos transportu nelabai pavyktų nugabenti.
Jūrų transportas, viena iš saugiausių, tokio tipo krovinius galinčių nugabenti rūšių. Saugumas ir patikimumas ypatingai svarbu, kuomet yra gabenami birūs kroviniai, tokie, kaip cementas, žvyras ar smėlis. O priešingai, nei sausumos keliais, beveik nėra jokios avarijos rizikos, kadangi keltu gabenami kroviniai yra atsakingai pakraunami ir patikimai pritvirtinami. Nors tai viena lėčiausių, tačiau tuo pačiu ir viena iš pigesnių bei itin patikimų transportavimo paslaugų. Žinoma, šiek tiek priklausanti nuo oro sąlygų, tačiau šie trūkumai, lyginant su sausumos transportu, yra minimalūs.
Jūrų transportu gali būti atliekami tiek sausų, tiek skystų krovinių pervežimai. Krovinio savininkas atsako už visų reikalingų dokumentų ir informacijos teisingą pateikimą. Todėl vežėjas visiškai neatsako už tai, jeigu dėl netvarkingų dokumentų krovinys nebūtų leidžiamas gabenti. Jeigu krovinys sėkmingai perduodamas vežėjui, už jį visos paslaugos vykdymo metu atsako vežėjas. Todėl labai svarbu, kad logistikos partneriai būtų patikimi.
Priklausomai nuo statybinių medžiagų tipo, jos gali būti gabenamos paprastai ar specialiais maišais, paketais ar atskirais vienetais. Birūs kroviniai paprastai gabenami dideliais kiekiais ir nepakuojami, atsižvelgiant į krovinio grupę. Pagal tai kroviniai yra atitinkamai sandėliuojami ir supakuojami. Beje, visi birūs kroviniai yra perkraunami universaliuose uostų terminaluose, pasitelkiant specialią techniką. Dažniausiai aplinkos veiksnių veikiami kroviniai perkraunami tiesiogiai iš vieno transporto į kitą, o kiti gali būti sandėliuojami laikinuose sandėliuose.